1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Digitale toegang sporthallen
  4. Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen?
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Sportservice
  4. Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen?
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Zwembaden
  4. Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen?

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen?

Om in te loggen op uw account gaat u naar de website verhuur.atarobv.nl. Als u nog geen account heeft, kunt u zich aanmelden als nieuwe klant op onze verhuurwebsite.

Ik ben een nieuwe klant

Om een account aan te maken, klikt u op ‘Registeren’ onder de kop ‘Nieuwe Klant’ zoals aangegeven in de afbeelding hieronder. Vervolgens doorloopt u alle stappen in het aanmeldformulier.

Ik ben al klant

Bent u al klant en lukt het niet om in te loggen op de website? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. Het aanmaken van een nieuw wachtwoord kunt u doen door op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken, deze vindt u rechts onderin het blok voor het inloggen.

U ontvangt dan een e-mail met een link waarop u kunt klikken om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Was this article helpful?

Related Articles

Een service-aanvraag aanmaken

Wil je iets melden bij ons, van een defect tot een suggestie doe dat dan via de volgende aanvraag.
Ticket aanmaken

Inloggen als zakelijke klant?

Zakelijke klanten hebben meer mogelijkheden in ons servicedesk. Log in als zakelijke klant om meldingen te maken.
Inloggen
Scroll to top