1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Digitale toegang sporthallen

Digitale toegang sporthallen

Hier vind je alle informatie over de verhuur van onze sporthallen

Krijg ik mijn geld terug als ik geen gebruik heb gemaakt van de sporthal?

Nee, het is helaas niet mogelijk om het geld terug te vorderen wanneer u een betaling heeft voltooid via iDeal.Bent...

Ik heb een voorwerp gevonden, waar ik kan ik deze inleveren?

U heeft een voorwerp gevonden dat wellicht van een voorgaande sporthalgebruiker kan zijn? De gevonden voorwerpen kunt u afgeven bij...

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen?

Om in te loggen op uw account gaat u naar de website verhuur.atarobv.nl. Als u nog geen account heeft, kunt...

Ik wil de seizoenhuur voor mijn vereniging doorgeven, hoe werkt dat en voor wanneer moet ik dat doen?

Als u gedurende het hele seizoen een sporthal wilt huren, kunt u contact opnemen met Ataro BV. U kunt contact...

Ik wil een account aanmaken voor mijn vereniging, hoe moet ik dat doen?

Wanneer u een account wilt aanmaken voor uw vereniging kunt u het beste een mail sturen naar info@atarobv.nl. Alleen Ataro...

Hoe deel je de QR-toegangscode met anderen?

Het is mogelijk om de QR-code met anderen te delen! De QR-code voor het openen van de gereserveerde sporthal komt...

Een fout op de factuur van mijn sporthalreserveringen, wat nu?

Wanneer u het idee hebt dat er een fout op uw factuur staat, kunt u als eerste uw factuur controleren....

[How-to] De mobiele sleutel toevoegen aan het beginscherm van je telefoon

Let op! De volgende uitleg is gebaseerd op de ervaringen met de browser van Chrome. Log in op verhuur.atarobv.nl Klik...

Hoe kan ik de tijden van mijn reservering wijzigen?

Let op! De volgende beschrijving is alleen van toepassing voor klanten die op rekening betalen! U heeft een reservering geplaatst,...

Als vereniging moet ik mijn reserveringen goedkeuren, hoe moet ik dat doen?

Als u als vereniging een sporthal huurt op verhuur.atarobv.nl is het van belang dat u zelf de reservering bevestigd. Hoe...

Een service-aanvraag aanmaken

Wil je iets melden bij ons, van een defect tot een suggestie doe dat dan via de volgende aanvraag.
Ticket aanmaken

Inloggen als zakelijke klant?

Zakelijke klanten hebben meer mogelijkheden in ons servicedesk. Log in als zakelijke klant om meldingen te maken.
Inloggen
Scroll to top