1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Digitale toegang sporthallen

Digitale toegang sporthallen

Hier vind je alle informatie over de verhuur van onze sporthallen

Krijg ik mijn geld terug als ik geen gebruik heb gemaakt van de sporthal?

Nee, het is helaas niet mogelijk om het geld terug te vorderen wanneer u een betaling heeft voltooid via iDeal.Bent...

Ik heb een voorwerp gevonden, waar ik kan ik deze inleveren?

U heeft een voorwerp gevonden dat wellicht van een voorgaande sporthalgebruiker kan zijn? De gevonden voorwerpen kunt u afgeven bij...

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen?

Om in te loggen op uw account gaat u naar de website verhuur.atarobv.nl. Als u nog geen account heeft, kunt...

Een fout op de factuur van mijn sporthalreserveringen, wat nu?

Wanneer u het idee hebt dat er een fout op uw factuur staat, kunt u als eerste uw factuur controleren....

[How-to] De mobiele sleutel toevoegen aan het beginscherm van je telefoon

Let op! De volgende uitleg is gebaseerd op de ervaringen met de browser van Chrome. Log in op verhuur.atarobv.nl Klik...

Hoe kan ik de tijden van mijn reservering wijzigen?

Let op! De volgende beschrijving is alleen van toepassing voor klanten die op rekening betalen! U heeft een reservering geplaatst,...

Als vereniging moet ik mijn reserveringen goedkeuren, hoe moet ik dat doen?

Als u als vereniging een sporthal huurt op verhuur.atarobv.nl is het van belang dat u zelf de reservering bevestigd. Hoe...

Hoe kan ik mijn sporthal reservering annuleren?

Het is mogelijk om een geplaatste reservering te annuleren! Dit is mogelijk tot maximaal 24 uur voor de start van...

Ik wil een factuur van mijn reservering, waar vind ik die?

Alle vaste klanten van Ataro B.V. ontvangen op de laatste dag van de maand een factuur. Deze factuur dient binnen...

[How to] Digitale toegang, een korte uitleg van A tot Z

U wilt een account aanmaken en starten met het huren van een sporthal of attributen op verhuur.atarobv.nl? Op deze pagina...

Een service-aanvraag aanmaken

Wil je iets melden bij ons, van een defect tot een suggestie doe dat dan via de volgende aanvraag.
Ticket aanmaken

Inloggen als zakelijke klant?

Zakelijke klanten hebben meer mogelijkheden in ons servicedesk. Log in als zakelijke klant om meldingen te maken.
Inloggen
Scroll to top