QR-code

Hoe kan ik de tijden van mijn reservering wijzigen?

Let op! De volgende beschrijving is alleen van toepassing voor klanten die op rekening betalen! U heeft een reservering geplaatst,...

Als vereniging moet ik mijn reserveringen goedkeuren, hoe moet ik dat doen?

Als u als vereniging een sporthal huurt op verhuur.atarobv.nl is het van belang dat u zelf de reservering bevestigd. Hoe...

Hoe kan ik mijn sporthal reservering annuleren?

Het is mogelijk om een geplaatste reservering te annuleren! Dit is mogelijk tot maximaal 24 uur voor de start van...

Ik wil een factuur van mijn reservering, waar vind ik die?

Alle vaste klanten van Ataro B.V. ontvangen op de laatste dag van de maand een factuur. Deze factuur dient binnen...

[How to] Digitale toegang, een korte uitleg van A tot Z

U wilt een account aanmaken en starten met het huren van een sporthal of attributen op verhuur.atarobv.nl? Op deze pagina...

Ik zie mijn QR-code nog niet staan, wat moet ik doen?

Wanneer u een sporthal heeft gereserveerd op onze verhuurwebsite ontvangt u een QR-code om de deuren van de sporthallen te...

Hoelang voor mijn reservering mag ik de sporthal in?

De sporthal opent 20 minuten voor de start van uw reservering en sluit 20 minuten na de reservering. Als de deur...

Tot wanneer mag ik mijn reservering annuleren?

Het is mogelijk om uw reservering tot 24 uur voor de start van de sporthalreserving te annuleren. Wilt u weten...

Een service-aanvraag aanmaken

Wil je iets melden bij ons, van een defect tot een suggestie doe dat dan via de volgende aanvraag.
Ticket aanmaken

Inloggen als zakelijke klant?

Zakelijke klanten hebben meer mogelijkheden in ons servicedesk. Log in als zakelijke klant om meldingen te maken.
Inloggen
Scroll to top